Fotolliga

   Bases Fotolliga - ClicKats

Curs 2011-2012

La idea principal de la Fotolliga és la de compartir un espai on tothom se senti totalment lliure per deixar volar la seva creativitat i compartir les seves obres amb la resta de participants. Un lloc de tots i per a tots que ens estimuli a fer fotos, amb cabuda dels diferents nivells i gustos. Un espai de respecte cap als altres i sense competitivitat, en el que  tots puguem aprendre de tots.



TEMES:
. A partir del 22-10-11 i fins al 15-11-11 cada participant podrà proposar 3 temes per a la Fotolliga-Clickats 2011-2012.
. Del 16-11-11 al 30-11-11 cada participant, independentment de si ha proposat o no temes, podrà triar-ne 3 entre tots els proposats.
. A partir de l’1-12-11 es publicaran els 3 temes més votats que seran la segona, tercera i quarta jornada de la Fotolliga. Si es produís algun empat es farà una segona ronda de votacions amb els temes empatats. El procés es repetirà fins que l'empat quedi resolt.

CONVOCATÒRIES:
. La Fotolliga-Clickats 2011-2012 consta de 5 convocatòries mensuals. Comença al mes de gener i finalitzarà el maig.
. Els participants coneixeran tots els temes a l'inici de la Fotolliga.
. Per cada jornada, el dia de lliurament de fotos serà el darrer del mes corresponent i el de lliurament de votacions serà el dia 7 del mes següent.
. Com a màxim es podran presentar tres fotos per tema. Cada participant haurà de penjar les seves fotos a Internet a la web de l'institut Jaume Vicens Vives. Properament se'n concretaran els detalls.
. Els participants han de ser autors de les imatges presentades, que no hagin sigut premiades en altres concursos, se n'han de tenir els drets i s'està d'acord en cedir-los per poder visualitzar-les per Internet, i/o qualsevol altre activitat educativa en l’entorn de l'Institut i sense ànim de lucre.
. Cada foto s’haurà d’enviar amb un títol. No es pot fer constar el nom de l’autor/a.

VOTACIONS:
. El dia d'inici de les votacions, s'enviarà a tothom una graella per omplir-la i retornar-la, a través de correu electrònic.
. Es puntuarà d’1 a 5 (s’entén l’1 com la puntuació inferior i el 5 com la màxima puntuació).
. No es podran utilitzar números decimals.
. Es poden repetir puntuacions.
. El/la participant que no hagi presentat foto a una de les convocatòries obtindrà un “0” de puntuació. (d’aquesta manera es fomenta que es presenti foto a totes les convocatòries). 
. Cada participant haurà de puntuar totes les fotos presentades exceptuant la/les pròpia/es.
. De cada jornada es faran diverses classificacions: millor foto, millor col·lecció, ....

INSCRIPCIÓ I COMUNICACIÓ:
. El correu electrònic de contacte és clickatz@gmail.com.
. Si una persona que no hagi participat en edicions anteriors de la Fotolliga vol inscriure's, caldrà que enviï un missatge especificant nom, edat, adreça, telèfon i DNI.  Pels joves de fora del Vives, Institut i curs. Els no tan joves: Institut de referència, o per on se n'han assabentat.

CATEGORIES:
. Hi haurà un mínim de dues categories, menors i majors d’edat. Clickats és reserva el dret de, si es creu oportú, obrir alguna altra categoria.

PARTICIPANTS “TOCACAMPANES“:
. Si alguna persona vol participar a la Fotolliga-Clickats un cop que aquesta ja es trobi funcionant, es podrà incorporar però amb les següents condicions:
. No podrà presentar els temes que ja hagin finalitzat el termini de presentació.
. Podrà puntuar i rebre puntuacions, i fer i rebre comentaris de les fotos.

PERSONA COORDINADORA:
. No podrà puntuar. La resta de requisits seran igual als dels participants no “Tocacampanes”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada